Engleză pentru Asistența Clienților
Lucrezi pentru o organizație internațională în departamentul Vânzări sau Serviciu Clienți sau vorbești cu clienții la telefon de la un Help Desk sau un Call Center? Dacă răspunsul este da, va trebui să aveți abilități bune de limba engleză și să cunoașteți tehnici specifice pentru a comunica cu succes. Cursul nostru online „English for Customer Care” este conceput de profesorii noștri online de engleză și nu numai că vă va oferi vocabularul relevant pentru industrie, ci va acoperi și strategii legate de utilizarea eficientă a limbii engleze într-un context general de afaceri. În acest curs, veți primi o prezentare generală a celor mai bune practici, precum și exemple reale de comunicare cu Serviciul Clienți prin diverse canale, inclusiv telefon, e-mail, chat live și rețele sociale.
Până la sfârșitul acestui curs vei fi capabil să:
– Înțelegeți termenii legați de aptitudini și calități pentru un bun serviciu clienți
– Simțiți-vă încrezător în utilizarea unui limbaj de socializare de bază și în discuții mici cu clienții
– Folosiți un limbaj adecvat la telefon atunci când aveți de-a face cu clienții și faceți aranjamente
– Scrieți scrisori și e-mailuri eficiente către clienți folosind stiluri formale și informale
– Folosiți un limbaj și strategii adecvate atunci când tratați plângeri
Lecții online: exemplu de program de curs
Introducere în asistența clienților:
– Succes în asistența clienților
– Afaceri și locuri de muncă de asistență clienți
– Fapte surprinzătoare despre îngrijirea clienților
Limba:
– Abilități și calități pentru o bună îngrijire a clienților
– A face sugestii
Față în față cu clienții:
– Limbajul trupului
– O vizită la companie
– Întâlnirea lucrurilor de făcut și a nu se face
– La un târg
– Clientul invizibil
Limbaj:
– Limbajul social de bază
– Importanța discuțiilor mici
– Urmare
– Pași pentru a câștiga clienți în prezentările tale
Engleză pentru Serviciul Clienți – Relația cu clienții la telefon:
– Telefonare generală
– Apelul telefonic pentru „asistență clienți”.
– Ce aud cu adevărat clienții
Limbaj:
– A fi politicos la telefon
— Asigurându-mă că înțelegi
– Făcând pregătiri
Succesul centrului de apeluri:
– Preluarea unei comenzi
– Linie fierbinte (Depanare)
– Centre de apeluri centrate pe client
Limbaj:
– Prima impresie
– Clarificare și explicație
– Verificarea înțelegerii
Engleză pentru Serviciul Clienți – Oferirea asistenței clienților prin scris:
– Scrisori și e-mailuri eficiente
– Stiluri de scriere formale și informale
– Cele cinci C ale scrisului de asistență pentru clienți
– Un studiu de caz
Limbaj:
– Salutări și încheieri
– Expresii standard pentru tratarea clienților
– Carcase și accesorii
Tratarea problemelor și reclamațiilor:
– Strategii și politici de plângere
– Scrisoarea de scuze
– Explicarea politicii companiei
– Câteva opinii despre plângeri și scuze
Pentru înscriere, completează formularul de mai jos și un consultant British English School™ o să te contacteze în maxim 48h.
Prin Zoom și cu ajutorul altor softuri de învățare online, vei învăța engleză online într-un mod plăcut, confortabil și sigur
Peste 80% din timpul petrecut la cursul de engleză vei vorbi live cu colegii sau cu profesorul
Conținutul lecțiilor este interactiv și include o mulțime de materiale video și audio, facilitând învățarea vizuală rapidă
La curs asculți și citești engleză autentică, exersând cuvinte și structuri noi în contexte reale de comunicare